Thyssenkrupp Encasa, Life in Motion

Ga naar de inhoud

Bel gratis 0800 12 697

Onderhoud en service voor uw traplift

Het belang van regelmatig onderhoud

Eenmaal uw traplift gerealiseerd en geïnstalleerd, heeft hij, net als elk ander elektrisch toestel, baat bij een jaarlijks onderhoud. Ook al vraagt hij weinig zorg, te verwaarlozen is onderhoud niet. Dankzij een uitgebreid technisch team dat overal lokaal stevig verankerd zit, zijn onderhoud en nazorg nooit veraf en altijd snel gebeurd.

"Net zoals u bij een auto, of zelfs maar een fiets, naast correct gebruik ook periodiek onderhoud logisch vindt, is dat voor een traplift niet anders."

Met een Servicecontract zit u altijd goed

Om blijvend te kunnen rekenen op een veilig en feilloos gebruik van uw traplift, verdient een servicecontract vanaf installatie onze aanbeveling. Dergelijk contract houdt in:
• 1x per jaar een volledig onderhoud van uw traplift;
• 1x per jaar een volledige veiligheidsinspectie;
• Opnieuw smeren van de rail (om beschadiging aan de rail en de loopwieltjes en dus de kost van wisselstukken te voorkomen);
• Laadcontacten kuisen voor een langere levensduur van de batterij;
• Nakijken van de batterijtjes in de bediening;
• Alle mechanische en elektronische onderdelen nakijken en kuisen waar nodig;
• Toegang tot 24u/24 en 7d/7 telefonische helpdesk, met snelle interventie mocht dat nodig zijn;
• Werkuren en verplaatsingskosten bij depannage gratis ook na garantie;
• Geen zorgen, geen onverwachte kosten;
• Het onderhoud gebeurt door een ThyssenKrupp gecertificeerde technicus.

Geniet van comfort en geruststelling, het ganse jaar door.

Wenst u een concreet voorstel voor een Servicecontract, vul het onderstaand formulier in of bel 070 222 347 

*U vindt deze nummers op onze facturen en op alle correspondentie over uw traplift.

Meer over onze kwaliteit